Slimspots Reviews/Yorumları Türkçe Detaylar Aşağıdadır

I'm waiting for payment last 2.5 months. In this process of course I have stopped working with this company.

But I had 195 euro in my slimspots account. As you can see screenshot below, redit belongs to July and June.



Bank company getting money every process. So I didn't asked for payment for june. I wanted to get june and july together. 
As you can see second screenshot below , I should have get this payment actually in August.



And your employee Tamara did not pay with various reasons in August.

I agreed not to take the payment last month, to take it together this month because I have nothing to do.

And you Employee Tamara accept it too as you can see third screenshot below.



When it comes to today, here is the screenshot: 



So i have send e-mail to the finance ministry of germany about this problem. And Tamara send my 123 euro to my bank account( actually i did'nt get the money, it looks like payment made on my slimspots account ) 

but even payment made, i don't want to get 123 euro, that's why i didn't get this money 2 months ago!!

If you're going to work with slimspots . think twice! Because I am about to go mad with these peoples.


                                                           Slimspots Yorumları Türkçe

Bir süredir exit traffic için slimspots ile çalışıyordum. Ödeme konusunda da açıkcası bugüne kadar sorun yaşamamıştım. Parayı hemen çekmeyip,100-200 euro gibi paralara ulaşınca çekiyordum.

Ta ki bu aya kadar.

Nisan(73.72euro) ve Mayıs(34.69euro) aylarına ait olan ödeme(108 euro) 6 Haziran'da hesabıma geçti. Yani Mayıs ayının ödemesini de sorunsuz bir şekilde Mayıs bittikten 1 hafta sonra aldım.

Haziran(123,89euro) - Temmuz(71.40euro) ayının ödemesi olan 195 Euro ödeme ekran görüntüsünde göreceğiniz gibi sadece 123 euro yapılacak gibi gözüküyor. Yani Temmuz ödemesini yapmıyor.

Bu durumu slimspotsdaki yetkililere sorduğumda akıl almaz cevaplarla karşılaşıyorum. İnternet aleminde artık IQ seviyesi 10 olan insanlara dert anlatmaktan gerçekten sıkıldım. Durumu anlatmak için aşağıdaki ekran görüntüsünü slimsposts'daki Tamara ve Sibel'e gönderdim.


Sibel: "minimum 200 USD yapmisiniz, ondan önce 100 oldu icin
6 ay 100 USD dan sonra fatura kesilmis
ama tabiki 7 ay kesilememis cünkü 200 USD ulasmadi icin sadece 72 USD oldugu icin
yarin tamara ile hal etmeniz gerek, 72 USD fatura kesemiyoruz, sadece 123,89 EUR göndere bilir…. Minimum degismeden önce lütfen account managersinizdan konusun, sorun o nedenle kaynaklaniyor… Ama yarin tamara yarin size dönecek"

Tamara:
Bunun dışında Sibel'in bahsettiği 200 USD sınırına ulaşmama durumu zaten başlı başına saçmalık.(Bu arada dolar değil, euro) Çünkü 200 Euroya ulaşmadıysa neden 123 euroyu gönderiyorsun? Bu durumda ya hiç göndermeyeceksin ya da hepsini göndereceksin. Böyle saçma bir açıklama mı var?

Ki benim minimum para çekme limitim 100 euroydu . Tamara kendi kafasına göre bugün bunu 200'e çıkarttı. Yani bu durum bir bahane değil. Buyrun ekran görüntüsü.

Benim hesabımda toplam onaylamış ödeme olarak 195 euro gözüküyordu. Minimum limit aylara göre işler mi? Böyle bir aptallık olabilirler mi?

Reklam kodlarını kaldırmıştım az kazandırıyor diye. Onun akabinde böyle bir durum oldu. Ya uğraşmaz 70 euro bize kalır diyorlar ya da uğraşır çalışmaya devam ederiz diyorlar.

Her işlemlerinde nasıl bir anlaşma ile yolluyorlarsa banka benden 25 euro para kesiyor. Bu yüzden bende parayı toplu çekmeye çalışıyorum ki 2 sefer 25 euro para ödemeyelim.

Arkadaşlarda kafasına göre 125 ini şimdi yollayalım, 70 i sonra gelecek çakallığını yapıyorlar. Kısacası bu firmaya güvenmeyin arkadaşlar.

Güncelleme
Geçen ay Tamara ile görüştüğümde (aşağıda ekran görüntüleri eklenmiştir) ve ona hata olmaması adına net bir şekilde " önümüzdeki ay 123 euro ve  71 euroyu birlikte alacağım değil mi diye sorduğumda "kesinlikle" cevabı aldım.

Ve lanet olsun bu ay da parayı çekmeyeyim bir dahaki ay hepsini birlikte atacak artık söz verdi dedim. Dün kendisiyle görüştüğümde ve verdiği bu sözü/konuşmamızı hatırlatınca konuyu geveledi, neden onlarla çalışmayı bıraktığımı sormaya başladı.

Sonuç: 100 euro limitini geçmediğim için 195 euro olan bakiyemi gönderemeyeceklerini. 123 euroyu gönderebileceklerini. Diğer 71 euroyu'da 100 euroya tamamlarsam gönderebileceklerini söyledi.

Ben 123 euroyu almak istesem zaten geçen ay çekebiliyordum. Hatta ondan önceki ayda çekebiliyordum. Anlayacağınız slimspots dolandırıcı/scam firmadır. Çalışacaksanız 2 kere hatta 5 kere düşünün! Ekran görüntüleri aşağıdadır.

Aşağıdaki ekran görüntüsünde geçen ay yani 3 ağustos'ta iki ödemeninde sonraki ay yapılacağını kabul etmiş. Normalde iki ödeme de geçen ay yapılmalıydı. Lanet olsun uğraşmaya değmez diyerek, bir sonraki ay olan eylül ayında almayı kabul ettim.


4 Eylül'de ödemenin ne zaman yapılacağını söylediğim de ise yine yapılamayacağını söyleyip beni delirtti. Bir önceki ayın konuşmalarını hatırlattığım da ise cevap aşağıda. 


Karar sizin arkadaşlar. Slimspots budur!

Yorumlar

  1. evet arkadaşlar slimspots ödemelerde sorun çıkarmaya başladı. uzak durmakta fayda var.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder